2008-09-21
 20:16:40

Ödet med allt vad det innebär

"It is not in the stars to hold our destiny but in ourselves." (William Shakespeare)
Jag antar att det man får göra är att leva i nuet och lita på ödet. Är det menat så blir det så.

Jag är grymt sugen på att köpa en hund. Frågan är bara när man ska ha tid med den. Hittar jag tiden ska jag definitivt köpa en. Här är några olika raser jag funderar på. Dom är ju så sjukt söta! : )


           Cairn Terrier                             Norfolk Terrier                   West Highland White Terrier

Klockan är bara 20.15, men jag tror jag ska krypa ner under täcket och somna till en film. En god och lång natts sömn är nog bra inför kommande arbetsvecka.. Hare, hej!                               



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: