2008-09-28
 16:31:22

En liten sammanfattning..

Det var en trevlig kväll igår. Dock kom jag in i Emmas beslutsångest om kläder. Slutade med att jag betalade en kompis 100kr för att skjutsa hem mig till Haga för att hämta lite alternativ, hittade till slut en klänning jag trivdes i.

Var största delen av kvällen på Corona men sedan beslöt jag mig helt själv, vet inte varför, att sätta mig i en svarttaxi själv och åka ner till Rex. Jätteskumt, men där hamnade jag till slut. Hann dock bara vara där i 45min, innan jag och J.N köpte två cheese och sedan cyklade/promenerade hemåt.. Alltså en bra kväll från början till slut : )

Nu bär det snart av till Mariestrand där vi ska få oss lite middag. Mycket gott!

Imorgon börjar ännu en ny arbetsvecka och jag känner inte direkt något sug. Men men, ju fler veckor som kommer och går, ju närmare kommer vi november och denna resa som Måste bokas snart.. Jag vill ha något att verkligen se fram emot! Aja, hare hej!                                                  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: