2008-09-16
 14:19:31

Och så var jag här igen

Hallå Hej!

Och så var jag tillbaka här igen.. efter att i vintras avslutat min blogg och sagt att jag aldrig mer skulle börja igen.

Nu har jag börjat ett nytt liv, precis som så många andra. Den "ofrivilliga" skolan är numera passé och nu har man tagit steget in i vuxenvärlden. Jobb 08.00 - 17.00, mån - fre, några veckors semester per år osv.. inget jag kan säga att jag trivs med än så länge. Saknar redan dom mornarna då jag var för trött för att stiga upp och jag istället tog en "välförtjänt" liten sovmorgon.. sånt funkar inte nu. Nu måste man kliva upp, planera matlådor, cykla hundra mil per dag, hetsa för att hinna till träningen 17.30, börja planera igen för nästa dag..

Frågan är vad man kommer att göra fram över:
- Plugga till våren?
- Hålla ut här på jobbet och tjäna pengar?
- Byta jobb och känna efter hur det känns?
- Fortsätta spela fotboll?
- Flytta till en annan stad?
- Åka utomlands och plugga/jobba/spela?

Vi ser ju : )

                                                                                                                   




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: