2008-09-19
 15:40:23

Lista på saker jag vill göra

Finns ju enormt med saker att göra i livet. Jag och P har listat upp en del som man bara måste göra innan man beger sig uppåt.. här är min lista:

- Besöka alla kontinter
- Jobba i något annat land än Sverige (volontär eller inte)
- Simma med delfiner
- Skaffa barn
- Gifta mig utomhus
- Se en ligamatch i England, Spanien och Italien.
- Gå en danskurs (typ hiphop)
- Gå en teckningskurs
- Lära mig surfa
- Studera på universitetet
- Ha känslan av att Vilja gå till jobbet
Och en massa annat...

Idag fick jag veta att vi är ett steg närmare USA iaf, bara allt kan klaffa. Pirrar när jag tänker på det.

Åt en god lunch på MIX med J idag, väldigt gott! Och nu har jag en kopp med varm choklad, en bulle och en kaka bredvid mig. Känner att jag kan unna mig det idag då jag kommer att sitta kvar på jobbet till 19.00. Har timmar att ta igen och jag gör dom hellre nu än på söndag. Livet är tufft! Ser fram emot Sex And The City ikväll med brudarna.. var alldeles för länge sen vi hade en sån kväll.



Den här helgen kommer att bli en bra helg : )              



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: