2008-09-20
 00:00:54

Ibland är det roligt att ha en hemlighet

Ikväll gjorde jag en sak som kan förändra kommande framtid för mig. Det som är så speciellt är att jag kommer att behålla det som en hemlighet.. kan eventuellt avslöjas om sisdär några månader, eller så bevaras den för all framtid.. om inte den enda personen i hela världen som också vet råkar berätta det, vilket jag inte tror. Känns lite spännande att ha den här hemligheten faktiskt.

För övrigt så är den här kvällen en sån kväll då jag inte vet vad jag ska göra av mitt liv. Jag vill så mycket.. när ska jag göra vad? Behöver jag offra något för att göra allt jag vill göra?

Vissa säger att gräset är grönare på andra sidan.. jag undrar varje dag!                                                                  


Linda
PUBLICERAT: 2008-09-21, 16:40:09 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

haha vad sjukt! men jag lovar att du hade viljat det även om du såg dte i verkligheten :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: