2008-10-01
 12:42:03

Vintern börjar närma sig..

Shit, nu känns det som att vintern snart är här och att det vilken dag som helst kan komma snö. Enligt vädret igår så kunde det eventuellt komma lite snö i vissa delar av norrland, jag blir faktiskt inte ledsen om det kommer lite här, för när snön är här kan man börja längta efter julen på riktigt. Vinterjacka och stövlar är i alla fall inköpta. Äntligen har jag en varm vinterjack.. förra vintern gick jag mest omkring och frös i min skinnjacka. Här är den jag har köpt:



Ikväll är vi träningslediga, underbart! För mig blir det att jobba till 18.00 och sen skynda mig hem för att hinna äta innan Ersboda möter IFK Umeå i Dm-final. Tråkigt att missa idol, men vad gör man inte ; )

Hare hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: