2008-10-26
 15:43:56

Vilken lördag!

Helgens lördag är den överlägset bästa i år. Började runt 15.00-tiden ute i en stuga i Sillviken. Tipsrunda, aktiviteter, middag och "Ledarfilmen säsong 2". Satan så roligt!! Det var riktigt trevligt där ute. Vid 22.00 började vi bege oss in till stan. Vi var ca 8-10st som tillsammans gick på Rex och det var sjukt roligt. LÄTT bästa utekvällen någonsin, jag lovar. Iaf top 3. Jag hade en toppenkväll, som så klart betalas av lite idag med en extrem huvudvärk, men det bjuder jag på! : ) Säsongen kunde inte sluta på ett bättre sätt. Dock känns det trist att vissa åker från stan och kanske inte kommer tillbaka. Kommer också bli konstigt med uppehåll och en massa veckor då man inte får träffa alla..

Ska lägga mig på soffan och vila nu tills klockan är runt tio och jag kan somna in och förbereda mig för en ny vecka, som förhoppningsvis kommer att avrundas med en klockren maskeradfest! : )

Hoj!


Linda
PUBLICERAT: 2008-10-26, 16:54:15 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Hur roligt som hellst! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: