2008-10-17
 14:02:19

En pirrande känsla i magen..

Jag har typ aldrig längtat så här mycket till någonting. Det är typ det enda jag kan tänka på. USA, USA, USA!

Här är saker som jag har på min planeringslista:

Orlando
- Besöka Sea World, Island Of Adventures och Universal Studios
- Se en NHL-match (Tampa bay - NY Rangers)

Roadtrip från Orlando till Miami : )

Miami
- Besöka Everglades
- Sola och bada på Miami beach (om vädret tillåter)
- Shoppa !!
- Roadtrip till Key West och simma med delfiner
- En partykväll på South Beach

Det där är lite planer jag har och saker jag vill göra, men vi är ju som sagt två om saken, så vi får se vad det blir! :)


Signe
PUBLICERAT: 2008-10-18, 10:49:33

Vilket datum blir det? :)


mathilda
PUBLICERAT: 2008-10-20, 10:23:08 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

du börjar bli lite inaktiv med bloggandet moa, gått in på din sida i flera dagar nu och det är bara samma inlägg jag ser. Låter galet kul dock.


Nina
PUBLICERAT: 2008-10-27, 23:51:31 | URL: http://ninalundmark.blogg.se/

du måste ju tatuera dig på Miami Ink;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: