2008-10-23
 16:26:10

Helgen börjar närma sig..

Imorgon är det fredag, vilket innebär sista arbetsdagen denna vecka. Helgen kommer att börjas med stadsbesök där vi ska boka boende i Miami, hyrbil och flygbiljett till Stockholm, pengar kommer att spenderas med andra ord! Därefter beger vi oss hem för middagslagning, soffan och idol. Superfredag med andra ord!

På lördag ska jag nog köpa något jag kan ha på mig senare på kvällen då vi har lagfest i nr 6´s stuga. Kvällen kommer att avrundas på Rex, kommer bli så kul! Ser verkligen fram emot det.

Söndag lär ju bli en rätt så lugn dag..

Ska börja bege mig hemåt.. hörs imorgon!

P.S Titta vilken fin liten etta i min by, precis vid sjön :)
http://www.blocket.se/vi/18739491.htm?ca=2_s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: