2008-10-09
 08:43:07

Ett litet test för bekräftelse..

Jag gjorde precis ett test på den här sidan om personlighet.. Man ska svara på frågor. Gör det! Skrämmande hur det stämmer tycker jag.. http://se.41q.com/

För några veckor sedan sökte jag in på universitetet, Sjusköterna och Lärare (yngre årskurser). Känns rätt skönt att efter det här testet fått bekräftat att båda dom yrkena skulle passa bra på mig. Speciellt att just dom två var först också. TACK!

Här var det som blev mitt resultat:

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

" Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hmmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger. "

Ska fortsätta jobba, hej!


linn
PUBLICERAT: 2008-10-09, 13:56:25

gud så läskigt! jag gjorde det också och allting stämde, speciellt yrkena.. coolt!


Linda
PUBLICERAT: 2008-10-09, 18:38:02 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Det där var ju asbra =) Haha jag kunde också vara en hemmafru. Jag tror jag ska sasta på det ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: