2008-10-24
 08:24:13

En sämre start på dagen..

Usch, det var ingen rolig morgon denna morgon.

Vaknade 07.22, av mig själv. Väckaren ringde aldrig!? Hetsade och gjorde mig i ordning, åt frukost och klädde på mig. 07.42 var jag redo att gå ner till cykeln, men när jag kommer ut i trappuppgången märker jag att det ösregnar. Eftersom jag hade skinnjackan på mig var jag tvungen att hetsa in igen, leta reda på mjuksbyxor, en annan jacka och sen bege mig ner till cykeln. 07.46 var klockan då, alldeles för mycket. Som grädden på mosen så var det storm-motvind hela vägen till jobbet och jag kommer fram dyblöt i svett, inte fräscht. Nu är det dags för dagen att vända, tiden kommer att gå fort och snart är dagen över och helgen är här! :)


Signe
PUBLICERAT: 2008-10-24, 10:26:29

Och snart är det lördag :D Du har lite dricka kvar här ju?=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: