2008-10-05
 16:00:20

En jobbig och regnande söndag..

Regnet verkligen öser ner utanför fönstret. Jag sitter på jobbet och försöker jobba in lite timmer då vi åker till Örebro imorgon för att spela match. Vi kommer inte hem förrän på tisdag efter tolv, så det är många timmar man förlorar. Imorgon blir det spel från start igen, vi får se hur det går, ska hur som helst bli välli kul.

Jag känner mig faktiskt rätt sugen på nästa säsong även fast vi måste spela i div 1 igen.. eller.. ibland är jag sugen, ibland vill jag bara lägga ner. Men jag försöker verkligen hitta motivationen. Att veta att vi åter igen kan vinna många matcher känns ju faktiskt väldigt lockande då den här säsongen enbart inneburit 2 vinster. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna lägga skorna på hyllan på ett bra tag. I januari kommer taggen finnas där igen, hoppas jag...

Råkade hitta den här låten på youtube, jag gillade den --> Kate Winslet - What if
Så även denna, som jag tyckte så mycket mer om --> Alanis Morissette - Simple Together

Nu har jag haft en liten 5 minuters rast från jobbandet, 40min kvar nu sen beger jag mig till pappas lägenhet för lite Pizza och stök och bök! : ) 

Puss 


Linda
PUBLICERAT: 2008-10-09, 08:11:07 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

haha härligt :) vi måste snart ha en till satc-kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: