2008-10-13
 16:30:51

En fräääsch och ny start..

Idag är första dagen på mitt nya liv med mål att bli vältränad! Haha. Just nu är jag faktiskt riktigt otränad. Orkar inte göra många situps utan att få kramp..

- Godis MAX en gång i veckan (Nu äter jag iaf 4ggr i veckan)
- Inga bullar och gobitar (Nu är jag det typ varje dag på jobbet)
- Pizza/Skrov MAX en gång i veckan (Nu blir det ibland jätteofta ibland aldrig)
- 100 Situps per dag
- 100 Rygg per dag
- 50 Armhävningar per dag
- Och sen såklart regelbunden kodition nu när säsongen tar slut

Vi får se hur bra det här kommer att gå för mig men jag är iaf råtaggad! : ) Mathilda är med på denna nystart, känns bra att ha någon att kämpa med.

BTW. Min blogg kommer att vara annorlunda hela tiden nu, jag ändrar teman osv. Ska fixa photoshop så jag kan få det som jag vill ha det..  :)

Tack och hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: