2008-10-09
 21:44:25

Att handla sent på kvällen är underskattat..

Hej där!

Är allmänt lycklig just nu och det känns så underbart! Igårkväll var vi och handlade på OBS 21.15, nästan inget folk alls. När vi var klara var klockan 22.00 och affären stängde. Det var så otroligt harmoniskt att strosa omkring i lugn takt bland hyllorna utan någon handlarlapp och utan en massa annat folk som ska trängas fram och tillbaka, vi gick på känslan helt enkelt och det var det värt! : ) Att handla sent på kvällen är underskattat..

Idag har det varit en ganska långsam dag. Första delen av veckan gick otroligt fort men efter lunch idag tror jag tiden stannade. Hur som helst tog jag mig från jobbet, hem och sen på träning. Nu sitter jag bara och lyssnar på skön musik, ska snart gå ner och hämta tvätten som hänger på tork.

Imorgon är det äntligen helg. Egentligen skulle jag på Puben där uppe vid universitet och äta och dricka lite tillsammans med en del från laget, men då S och E föreslog en kväll hos S med middagslagning, sällskapsspel, go´dricka och sen utgång på lördag så valde jag att satsa på det i helgen istället. Två utgångar i rad pallar jag inte med, jag är "otränad".. Så imorgon blir det en lugn hemmakväll med lite käk, idol och ett täcke i soffan, mycket bra! : )

Nej, nu väntar tvätten där nere.. Ha de så bra! Hej! : )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: