2008-11-12
 22:38:36

En till utbildning.

Har nu även gjort en sen anmälan till Idrottsvetenskapliga programmet, inriktning coaching och idrottsmedicin. Den började nu på hösten så har jag pågått snart en hel termin. Vet inte vad jag är mest sugen på. Är ju egentligen helt olika program. För dom som inte vet så har jag även sökt Lärare för yngre årskurser. Känner jag mig själv rätt så blir det idrott (om dom tar in så här sent). Att läsa något blir så mycket roligare med folk man känner att man har något gemensamt med. Precis som jag kände på gymnasiet. Där valde jag utbildning efter kompisar, ångrar det inte en sekund. Även om ett annat program kanske hade passat mig bättre så hade jag så grymt skoj de tre åren. Nu kan jag kombinera något jag verkligen vill gå plus att gå det med folk som jag tror jag kan trivas tillsammans med. Världen är allt bra :) Men först får vi se om jag kommer in nu till våren, annars blir det definitivt till hösten. Frågan är bara vad jag ska göra fram tills dess.. dagens vardag är ju inte direkt någon dröm, inte ens nära..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: