2008-11-28
 03:06:31

South Beach

Halla dar, det ar just nu en riktig krafta som skriver. Idag har vi legat pa South Beach.. jag tyckte in att solen hade gett sa mycket igar eftersom jag smorjt in mig med 20, sa idag gick jag ner till 6, tabbe! Ar just nu jatterod.. haha. Ungefar som mina armar var nar jag glomde smorja in dom.. det la sig dock over natten sa forhoppningsvis gor resten av min kropp det tills imorgon ocksa =)

South Beach idag alltsa. Efter vi legat dar i 2h ungefar markte vi att det BARA var en massa killar runt om oss. Dom flesta hade speedos pa sig och dom flesta var dar tva och tva. Det visade sig vara "gayplatsen".. typ. For det var sanna flaggor dar som dom har nar det ar san parad, hehe! Vi bytte stalle efter lunch, kandes som att vi inte platsade riktigt, haha!

Det blev ingen Thanksgivingmiddag. Klockan ar 9.00 PM nu och jag ar fortfarande matt efter lunchen. Vi at rejala burgare. Inga McDonalds, utan riktiga kottbitar. Supergott. Ska snart upp pa rummet och gora lite varma mackor till kvallsmat, for nat maste man ju ata.

Imorgon blir det som sagt NHL.. innan det ska vi sola vid polen och sen aka ner till South Beach igen. Ska ga pa affaren som har ID Makeup och sen ska vi ga forbi Miami Ink. Vi hittade stallet av en slump idag, dock var det "gamla" stallet. Men det stod en lapp pa dorren att dom flyttat langre ner pa Washington Ave, sa vi ska forsoka hitta det imorgon, anda coolt =)

Langtar till lordag, da ska jag simma med delfiner. En drom som gar i uppfyllelse!!

Kramar


Fred Pons
PUBLICERAT: 2008-11-28, 23:50:02 | URL: http://www.gammal.alien/lifeform-svansenson.htm

Okej att inte du platsade men Alfa måste ju ha stormtrivts på korvfesten...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: