2008-11-20
 16:06:58

Ny look

Bloggen ser nu lite annorlunda ut, var less på den gamla. Kommer säkert byta snart igen, när jag kommer hem. Hoppas det är okej med dom nya färgerna och dom snygga människorna på headern så länge!

Pratade med min kära Pat idag. Dom har det bra i Thailand. Bra väder, bruna kroppar, underbart hotell osv, jag är avis. Plus att jag saknar min vän här hemma i Sverige! : )

25min kvar.. grymt tung eftermiddag, blir skönt att bege sig härifrån snart.


maria
PUBLICERAT: 2008-11-21, 08:00:30 | URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Aah, jag dör, simma med delfiner ! Så underbart :)

Allt låter ju toppen, ni kommer ha så sjuuukt roligt!! :D



Jaduu.. det är en del det också, haha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: