2008-11-25
 13:54:28

Lite update

Hej allihopa. Dags for en liten update.

Flygresan gick ovantat bra. Planet var inte fullt sa man kunde sitta lite vars man ville, sa det blev bra platser for den stora tv'n, dock var det bara en bra film, Mamma Mia. =)

Forsta natten i Orlando var magiskt, eftersom dar vi bodde (hos mammas kompis) sa var det sa SJUKT fint, ska ta manga bilder och visa nasta vecka nar vi ar dar. Roadtrippen till Miami gick bra aven den (eftersom vi fick lana en GPS av B i Orlando, utan den hade vi ALDRIG klarat oss, det kan jag lova!). Vi stannade pa Sawgrass Mills Mall, HUR manga affarer som helst, dock inte sa billigt som jag trodde det skulle vara. Hittade iaf ett par svarta puma sommar skor som jag kopte. Fick dom for 500kr, skulle ha kostat runt 900 i Sverige, sa det ar ju helt okej.

Nu sitter jag pa vart hotell i Miami som ar fint det ocksa. Vi har ett jattestort hotellrum med TVA dubbelsangar!? Ingen aning om varfor vi har det, men perfekt att ha en sang att ha grejer pa =)

I sondags somnade vi 20.00  och sov HELA natten, klev upp 07.30 ungefar, tog en springtur pa stranden. Sen senare pa dagen gick vi runt pa Lincoln Road och shoppade. Blev tyvarr inte sa mycket. Men en Miami Beach Florida t-shirt som faktiskt var grymt cool och sen en sommarklanning som kan vara skon att ha har. Sen hittade jag aven en julklapp till mor min =) Det som ar synd ar att vadret inte verkar ska vara SUPER.. varmt ar det iaf, och solen lyser nu och da. Idag verkar det bli battre an igar sa det blir nog stranden idag. Ar ju kul om man kan fa liten farg iaf.

Bilder kommer att komma upp sa fort vi hittar en dator dar jag kan stoppa i minneskortet. Datorn pa hotellet ar typ 30 ar gammal.. sa hall ut =)

Igar somnade vi 19.30 och sov till 06.30.. haha. Det ar nog dags att fa en normal dygnsrytm snart..

Nu ska ska jag kila, dags for annu en springtur pa stranden, det ar helt underbart!!

Hejda, bloggar snart igen!

P.S Jag langtar INTE hem till kylan!


linn
PUBLICERAT: 2008-11-25, 15:00:19

tja syrran!

kul att ni har det bra, är rätt avundsjuk på er :)

här hemma är det snöigt å kallt.

vi ska starta båda hästarna ikväll, håll tummarna!!

ha det så bra

kram/ linn


mathilda
PUBLICERAT: 2008-11-25, 16:07:32 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

hejhejhej, låter ju som att ni ha det skitbra. Informera om allt, om inte på bloggen så msn eller ngt. nyfiken om allt! :) bli brun åt mig med"


Signe
PUBLICERAT: 2008-11-26, 18:13:17

Heej!

Ni verkar ju ha det hur bra som helst! :) Fortsätt skriva, det är kul att läsa om er perfekta värld just nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: