2008-11-26
 21:52:38

Everglades

Imorse klev vi an en gang upp i tid. 07.00 vaknade vi, trots att vi var uppe anda till 23.00 !! Vid 09.00 akte vi ivag till Everglades for en lite battur. Jag hade inte forvantat mig sa mycket, men vi fick faktiskt se 3 alligatorer, tror vi hade extremt tur. Det var faktiskt lite haftigt. =)

Nu pa eftermiddagen har vi legat vid polen och vid havet. Stralande solsken aven idag! Ikvall blir det bara att ta det lugnt. Imorgon ar det ju Thanksgiving, sa vi ska anmala oss till hotellets Thanksgiving-middag. Kalkon och hela kittet. "Pumkinpie" till efteratt, hehe!

Tyvarr verkar det inte bli nagra bilder eftersom INGEN dator har funktionen for att kunna stoppa in minneskortet. Daligt av mig att inte ta med mig USBkabeln. Aja, kanske B har det i Orlando, isf lagger jag in dom nar vi kommer dit. Den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange..

Vi hors. Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: