2008-11-03
 12:57:06

En maskeradutvärdering.

Lördagkvällen blev faktiskt inte som jag trodde att den skulle bli. Det var riktigt trevligt med middag tillsammans med Vix, Macke, Tess och J.N. Sen blev det lite Buzz, sminkning, hårfärgning osv. Det var inte bara mitt och Mackes hår som blev svart, även golven, några lister, toaletten, min rygg, allas ansikten och händer osv :P Tror klockan var 21.00 när vi kom till festen. Lokalen var inte speciellt bra och i övrigt var det ganska tamt. Vet inte varför. Jag kanske hade för stora förhoppningar? På nåt sätt blev kvällen ändå bra och jag är nöjd. Fick ut en del av den och det var skönt.. det behövdes!

Minnen, känslor, drömmar, tankar. Det går inte att bli av med. Än om man vill att dom ska försvinna så kommer dom ikapp en.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: