2008-11-25
 22:11:23

En kanondag

Med tro om att det skulle bli molnigt sa blev det en kanondag. Vi la oss pa stranden redan 09.00.. vid 13.00 markte jag att jag glomt att smorja in mina stackars armar. Dom ar just nu Jatteroda, lyckades komma at med solskyddsfaktor pa en liten del sa nu har jag en vit rand, inte snyggt.. far battra pa det under veckan =)

Maste ocksa beratta om vad som hande oss igar pa Lincoln Road.. en ratt vidrig man kommer fram och fragar: "Do you need some Weed?" Saklart tackar vi nej. Sen stoter vi pa samma en igen.. han fragar: "Are you doing drugs?" Vi sager nej och far responsen: "You must be kidding with me?"

Tydligen ser vi ut som knarkare, inte jattepositivt. Haha!

Nu bar det av mot Lincoln Road igen for att hitta lite ID Makeup som jag har fatt bestallning pa hemifran.. sen ska vi stoppa i oss en rejal kottbit!

Kramar


Christoffer
PUBLICERAT: 2008-11-26, 09:17:38

Så Himla kul ni verkar ha det!! :)


Linda
PUBLICERAT: 2008-11-30, 11:14:12 | URL: http://lindascookies.blogg.se/

Oh id :D ni verkar ju ha det hur bra som hellst! Jag tänkte inte att du skulle skriva i USA så jag har lite läsning att ta igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: