2008-11-30
 01:46:13

En drom som gatt i uppfyllelse

Imorse steg vi upp 06.30.. jattetungt. Vi akte direkt ivag mot Key Largo. Jag hade inte bokat nagot pa Dolphines Plus men det fanns en plats ledig for simningen som var mitt pa dagen. Sa 12.45 sa var det dags. Forst och framst gick vi igenom en massa om delfiner osv, stallde fragor. Sen tog vi pa oss vattendrakterna och begav oss till bryggorna dar vi skulle halla till. Vi var tva och tva som gick ner i vattnet. Jag fick vara med en kvinna pa runt 60 ar.. haha. Hon var skon. Men vi turades liksom om att gora saker. Och det var sa satans haftigt. Bara att ta pa delfinerna var coolt, dom kandes sa overkliga.

Elvis och Niki hette delfinerna som jag var med, bada 4 ar gamla, sa dom var unga och lekfulla =) Dom puttade ut mig i vattnet genom att putta med sina nosar pa mina fotter. Dom pussade mig, jag pussade dom. Elvis hamtade en present at mig fran botten.. han lyckades plocka upp en gammal och acklig barnsocke.. haha. Ska saklart spara den =) Sen fick man halla i ryggfenaorna med var sin hand och aka framat... osv! Det var sa grymt frant och jag onskar jag kunde gora om det varje dag i veckan. Maste vara drommen att fa jobba med sanna djur, dom ar otroligt intelligenta. Fattar inte hur dom kan vara sa smart..

Pa vagen hem lyckades vi hitta ett outlet.. shoppade en julklapp till lilla Alfred =) Och sen ett par skor till mig.

Aja, det var dagens aktivitet. Nu blir det lite sagan om ringen och att somna in.. ar jattetrott. Imorgon blir det poolen om det ar bra vader och sen in pa Lincoln Road och ata pa Cafe Nexxt for 3e ganger, SUPERSTALLE. Lagoma priser, kanske lite dyrt men man far sa sjukt mkt mat.

Ha de bra, skriver imorgon om jag hinner.. Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: