2008-11-07
 08:18:24

Äntligen fredag?

Fredagen är äntligen här igen, men jag får inte helg förrän 03.00 i natt. Är dags för ett arbetspass på Rex och jag är INTE sugen ett dugg. Förstår inte hur jag kunde säga att jag kan jobba. Har iof inte något inplanerat men det suger ju på att jobba 08.00-17.00 hela veckan och att inte få helg sen.. aja! Får se fram emot morgondagen iaf. Ska försöka ta mig ut till Vännäs om jag tar mig upp ur sängen, köpa farsdagspresent, lite smått och gott till lilla Alfred och sen är det någon form av tillställning med ESK´s herrlag. Kan nog bli trevligt!

Hörs senare!


Pat
PUBLICERAT: 2008-11-07, 08:39:27

Du, får bulla upp dig med kakor i Vännäs, då är du snart på fötterna igen! Du är duktig ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: