2008-12-12
 13:32:33

Träningsvärk

Det värker helt seriöst i alla leder och alla muskler som finns i min kropp. Att gå från soffan till ett av dom jobbigaste passen jag gjort i mitt liv är kanske inte så bra, men satan vad nöjd jag kände sig efteråt. Jag trodde hela min kropp skulle gå sönder när vi förberedde oss för dom sista intervallerna igår, men jag höll! Och jag tog mig igenom alla löpningar vi skulle göra, även om jag var sist! Mitt mål vad att inte vika ner mig och kliva av, det gjorde jag inte! Fotbollsträningen efteråt kan vi ju helst glömma, haha. Slog alldeles för många felpass och det man kände sig som en betongklump. Men men.. bara att ladda om och förbereda sig för nästa fyspass som är imorgon. Som det är nu förstår jag inte hur jag på något sätt kommer att kunna ta mig framåt snabbare än en snigel.

Ikväll blir de Idol-final med Marre och Signe, riktigt nice! :)

Nu har tröttheten slagit till igen, välli välli tunga ögonlock. Fredagsfika om ungefär en timme, det blir bra! Har sjukt mycket jobb att göra just nu, måste börja mata igen!!


Anonym
PUBLICERAT: 2008-12-13, 23:33:49

Jättekul att läsa din blogg, men du måste byta text eller färg eller bara göra någonting. Man får ont i ögonen av att läsa :) haha!!



/Fällis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: