2008-12-03
 02:50:20

Tv-program och NBA

Har inget att gora. Johan ser Gladiator och jag ar val inget storre fan.. har iof aldrig sett den men det kanns som en jobbig film att satta sig in i sa jag orkar inte, haha.. sa jag tankte bara skriva nagra rader har. Trakiga grejer men ni behover inte lasa ;)

Finns tva tv-program har som jag sett varje kvall.
- John & Kate + 8, som handlar om ett par som forst fix tvillingflickor sen sexlingar, tre pojkar och tre flickor. Asgrymma. Pappan ar fran Korea och mamman fran USA sa barnen ar hur gulliga som helst. Men tycker ju att det borde vara kaos i deras hus men dom ar ovanligt lugna och uppfostrade. Valdigt underhallande program iaf, haha.
- Little people Big world, handlar om ett dvargpar som fatt fyra barn, tvillingar dar en ar dvarg och en inte, sen tva till barn som inte ar dvargar. Dom ar ocksa grymma att se pa, hehe.

Nu ska jag ga o se om jag kan hitta pa nat. Lasa en bok kanske, maste ju fastna i boken nan gang.. Vi har iaf precis bokat biljetter till NBA, sa imorgon gar vi och se basket. Jag hatar basket egentligen men det ar ju sjalva grejen, haha!

Puss o Kram!


mathilda
PUBLICERAT: 2008-12-03, 14:36:31 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

hej moeee, var glad att du inte är hemma. Äckligt jobbig fys igår och träningsvärk som en HOE idag,.. och idag så ska vi göra cooper-test såååå det blir också jävligt nice. kommer inte må bra imorgon om jag säger så, vår nya fystränare dödar mig. Du verkar ha det bättre. love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: