2008-12-04
 04:32:43

NBA-update

God kvall allesammans.. eller god morgon blir det nog for er.. snart.

Orlando Magic VS Minnestora Timberwolves
Att vara pa NBA-match var vart varenda krona. Vi betalade endast 10 dollar for vara platser, satt iof nastan hogst upp men man sag bra anda. Innan matchen borjade kom tva killar som jobbade dar och snackade med oss. Dom fragade om jag vill vara med i en tavling. Skulle tydligen springa, hoppa pa en studsmatta och gora en dunk.. GLOM! Haha.. jag sa att jag inte ville.. men da fragade dom om vi bada ville vara med i en annan tavling. Den gick bara ut pa att kasta stora tarrningar. Sa i forsta pausen fick jag och Johan ALL uppmarksamhet och filmkameran riktades mot oss. Jattehemskt men kul, haha. Med vara face pa jumbotronen kastade vi tarningarna ner over publiken, dom skulle fortsatta forsla ner dom till planen.. vi fick tva "Magic-loggor" sa vi vann matchbiljetter till en match den 22 december, vilket var helt vardelost egentligen eftersom vi inte ens ar har da. Hur som helst.. jag lyckades salja bada biljetterna for 50 dollar, vilket ocksa ar vardelost eftersom det var monsterbiljetter varda 105dollar STYCK.. men battre an inget iaf. Vi gick absolut plus denna match, valli valli positivt =)

Nu ar vi tillbaka i huset och har precis atit en kvallsmacka. Vi ska sova nu, blir en tidig morgon imorgon da va ska pa Island of adventures och aka en javla massa rollercoasters :)

Natti natti
Kramar


maria
PUBLICERAT: 2008-12-04, 08:05:37 | URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Haha aa det lär du nog måsta tyvärr.. Men vi sprang 12 min så det gick som ändå rätt fort så det var skönt. Han är bra men hård, som en militär ;)



När kommer du hem förresten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: