2008-12-20
 11:39:36

Helgen är kommen

09.00 var jag på Nolia imorse och började mitt gympass. Helt ärligt så är det lite roligt, speciellt när hela laget är där och kör. Tror det kommer att göra oss starka.

Snart ska jag dra mig ner mot stan och träffa Johan. Måste hitta en sista klapp till pappa. Sen måste jag köpa smink. Måste köpa för den hudfärg jag har just nu, vilket känns jävligt jobbigt eftersom den förmodligen bara kommer att hålla i sig till efter nyår någon gång, då kommer man att bli ett lik igen och inte kunna använda det man köpt. Men eftersom det är festligheter ikväll, annandagen och nyårsafton måste jag köpa lite. Tur att man snart får lön, jag behöver den.

Ikväll blir det festligheter med laget, ser verkligen fram emot det. Sista kvällen med hela gänget från den allsvenska säsongen, sen flyr vissa till andra städer.. medan vissa, dom flesta, är kvar! :)

Ha en skön kväll hörrni!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: