2008-12-24
 21:45:17

God Jul

God Jul allesammans.

Dagen började hos Johans föräldrar. Frukost och sen kyrkan. Den fortsatte sedan hos Pappa med julmat, sen fika hos Farmor och sen Moster i Hummelholm där vi är kvar nu.

Fick en skitsnygg klänning av Johan och världens finaste halsband där det står "You had me at hello". Jag älskar det. Han kunde inte ha gett mig något bättre. Puss

Sen fick jag en akustisk gitarr, dags att ta tag i spelandet igen. Och sen en massa vanliga saker, sånt som man alltid behöver.

Ett stort plus till Patricia också som gav mig den grymmaste tavlan någonsin. Ska lägga in en bild på den så småningom! Jag är sjukt impad.

Snart blir det julgröt och skinkmackor och senare rullar vi iväg hemåt. Jag längtar hem till min bästa nu, men snart så..

Hoppas ni haft en bra julafton allihopa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: