2008-12-03
 00:48:59

Framme i Orlando

Framme i Orlando nu. Roadtrippen gick utmarkt. Vi stannade och at pa en kinarestaurang och det var grymt gott. Chicken frited rice. Vi fick sa mycket sa att man inte orkade ata upp allt och betalade endast 5.59$ var.. sjukt billigt eftersom vi betalat typ 15$ varje gang vi atit tidigare.

Det ar sjukt kallt har faktiskt, men behover nastan mer an en kofta ute pa kvallen.. verkar dock bli lite varmare slutet pa veckan.

Vad vi ska gora ikvall vet jag faktiskt inte. Ar ju svart att kanna sig som hemma sa vi far se.. blir nog lattare efter en dag eller tva =) Far se vad som hander imorgon. Beror nog pa vader och vind ;)

Verkar sallsynt med minneskortslucka pa datorn aven har.. inga bilder nu heller. Fan! Vill ju visa er :) Laget verkade tydligen haft cooper idag.. jag maste verkligen ta tag i fysbiten snarast sa jag inte avlider sen, for cooper lar det ju bli for mig ocksa sa snart jag kommer hem. Spannande spannande, haha!

Amen horrni, vi hors imorgon!
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: