2008-12-08
 01:38:56

Boattrip och Florida Mall

Imorse tog B oss ut pa en battur runt sjoarna har i Winter Park, mysigt faktiskt. Runt sjoarna fanns BARA villor for ca 50-100 miljoner kronor.. alltsa sjuka villor. Har tagit kort pa en del, sa jag kan visa sen. Det har varit stralande sol idag men alldeles for kallt for min smak. Runt 16 grader.. burr!

I eftermiddag har vi varit pa Florida Mall. Jag shoppade loss lite.
- Bruna jeans for 200kr, fynd!
- En skitsnygg adidas troj/jacka, jag alskar den. Kostade 500kr ungefar.
- En lang tunn troja pa Abercrombie & Fitch for frygt 200kr.
- Och en julklapp till syrran som saklart ar hemlig =)
Johan shoppade aven han.. mer an mig!

Nu har vi precis atit en middag. Chicken fried rice, for tredje gangen. Billig och bra mat =) Imorgonbitti ska vi ev till frissan bada tva och klippa oss lite.. sen STEKA hela dagen.. om vadret tillater.

Igar sag vi en film som precis kommit ut pa TV har i USA.. Flirting with Forty, SJUKT bra. Det ar en san film man kan se om och om igen.. en "tjejfilm" kanske, men jag tror killar ocksa kan gilla den. Sa ladda hem den BUMS och se. Killen i filmen var grymt snygg ocksa, ett valdigt plus!



Kram pa er alla. Snart kommer vi hem..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: